torsdag 26 juli 2007

Pälsdjur

Livets stora frågor avhandlades över några Slotts Classic igår uppe i Landalabergen, exempel på frågeställningar var: Varför springer hönan när man huggt av den huvudet? Varför är djur med päls mer lättflådda än djur utan päls? Varför ska man skaffa Facebook? Vad är Facebook? Varför har alla Facebook? Varför får jag mail om att folk vill att jag skall skaffa Facebook? När ska folk sluta tjata om Facebook? När ska Anna sluta tjata på mig om att skaffa Facebook? Det är sådant man kan fundera ett tag på. Nu har jag dock slutat.

3 kommentarer:

Anonym sa...

När ska du blogga om ditt nya kändisskap?
Om livet på innelistan.
Minns du?
Du har lovat!

Anonym sa...

you just did it! Nu har jag fått över Johan och snart Emma också! Hahahhahaha!

Anonym sa...

Du kanske kan låna en såndäringa datormaskin av någon?