torsdag 19 juli 2007

Sorry killar!

En värmlandsvisit av första klass har gått förbi, dock inte obemärkt. Jag säger bara Camp Royal, bilåkardanser, moderskeppet (en silvrig Volvo S70), rödvinständer 24/7, ja, det roliga tar aldrig slut. Man var lite lätt sliten i söndagseftermiddag vill jag lova. Trots detta slängde vi in en fritidsledare i bagaget och åkte och badade i Åsa. Det var kallt, men inte så kallt som Smörj ville tro, hon kärringade loss as usual. Sedan småpratade jag och Bengan om stadsjeepar samt dess bensinförbrukning och vi gled in på Haga Nygata som i ett lyckorus av hemlagd mat och ergonomiska sovställnigar.

I övrigt går mina Martin Timell ambitioner snart till överdrift om ingen stoppar mig, häromdagen spacklade jag loss på en vägg samt målade den samma, sedan dess har jag varit i princip konstant spackelsugen. Ge mig ett hem, en fullborrad vägg och lite sandpapper bara så ska ni få se på grejer.

Det går rykten på stan om att sommarens sista fest håller på att planeras, och det kommer överträffa allt ni sett, gjort, hört eller kännt det senaste årtiondet (i alla fall sedan midsommar) så håll i hatten, mer info kommer snart...

2 kommentarer:

Anonym sa...

eh snygg plan att smyga in festrykten Pål, men kommer de att funka? Hmm... jag hostar sönder - när ska jag bli friskis?

Mattias Poulsen sa...

Jag håller på och grejar uppe i min stuga i Horred... Den är så gott som fallfärdig... Du är hjärtligt välkommen att kmma och slänga spackel på hålen...