söndag 1 juli 2007

Ensamgrillaren

Nere på gården sitter det en kille och ensamgrillar. Det är inte ofta man ser.
Men han har en dator med sig. Han kanske har några kompisar där i. Det där kanske man skulle testa någongång, att grillchatta.

Träffade Sagge idag, vi hängde ut en del. Jag var så irriterad ett tag, men det gick över när jag fick en snus. Har nu insett att jag faktiskt är beroende. Sedan gick vi in i femman och skulle fixa en pappa-födelsedagspresent på Claes Ohlsons, och där luktade det hysteriskt mycket bajs. Det var alltså nästan så att man var tvungen att gå ut. Det var som värst när vi gick förbi Hemköp.

Nu väntar jag på min far, han ska steka kött till mig. Jag kommer att vara helt mathandikappad när jag bor själv igen. Det är tur att man har en far.

1 kommentar:

Anonym sa...

NU fattar du det?