måndag 20 augusti 2007

Frivillig landsförvisning

Hela första dagen har förflutit utan direkta missöden, jag har inte sagt något konstigt och jag har inte gjort bort mig (nämnvärt). Jag har käkat en mikrovågspaj och lämnat studieförsäkran. På torsdag ska vi åka till en stugby norr om Landskrona och supa oss fulla och "bonda". Det blir nog bra.

Sista kvällen i Halland blev helt sjuk. Det var nog det sämsta slutet vi kunde fått. Varför försätter man sig i sådana situationer? Varför kan man inte åtminstonde försöka vara sig själv oavsett sociala traditioner och oväntade sammanhang? Nej, det går inte alltid. Om jag skulle vart mig själv i lördags skulle jag nog fått flytta över sundet och inte bara till den Skånska myllan. Men igår åkte jag och Alex tåg och vi träffade Kenny i Helsingborg. Det var nog tur att dom var med annars hade jag aldrig fattat hur man tog sig till Teckomatorp och vidare ut i obygden.

1 kommentar:

Anonym sa...

vad hände sista kvällen?!