torsdag 15 november 2007

Svalöv - Rövlöv

Läste igenom lite gamla grejer jag skrivit i min kära skunkdagbok alltså, bland annat att man skulle bli utvecklingsstörd av att gå på folkhögskola. Jag vet inte om det stämmer, jag kanske har blivit lite utvecklingsstörd light än så länge. Det jag mest har märkt är att man är jävligt pank av att ha studielån och inget extrajobb, regeringen är dumma i huvudet, jag hatar folk, jag hatar hippies, och sist men absolut inte minst hatar jag internet och speciellt då "flash" och facebook och att vara en del av den här jävla skitgenerationen. Men en sak som är bra med att gå på folkhögskola är att man träffar folk, speciellt folk som gillar playstation och heter Lisa. Ikväll ska vi dricka öl och spela guitarhero och sedan kommer det lite folk till mig och då ska vi spela singstar och sedan när dom har gått ska vi dricka mer öl och spela manhunt och bli skiträdda. Sedan ska jag däcka. Hoppas att jag inte drömmer något skumt ikväll, jag har drömt skitmycket mardrömmar det senaste, jag drömde om håkan hellström och att han satt i rullstol och hade en massa variga sår i ansiktet och var fånge i en klasskompis till migs källare där han var och var galen, sedan kom han ut och skulle döda oss fast vi var inne i huset och han satt i sin rullstol på gräsmattan så han kunde inte komma in (TUR!) så det var lungan, men det fattade väl inte jag så jag vaknade och var rätt svettig. Annars händer det inte så mycket i svalöv, i helgen var det polisrazzia på våra två enda schyssta affärer med rimliga priser på öl och cigg, alltså mustafa och snusket. Så nu sitter mustafa i finkan vilket betyder inget mer billig öl och sprit, och snusket säljer inte ryska ciggaretter längre. Sverige är ett skitland och Svalöv city är alltså sämre än vanligt och ingen är förvånad.

1 kommentar:

Leloir sa...

typiskt skitläskig dröm! heja småstaden, pusspuss