onsdag 28 november 2007

SKUUUNK!

Skunk är det nya, facebook är så jävla iförrgår. Har tagit bort mig från den skitsidan nu, hade en lång diskussion om vad internet är, open source, web 2.0 och annat gött med en klasskompis över några öl i lördags och kom då fram till det som kan vara det enda vettiga, nämligen att ta bort sig från den skitsidan! pratade en sväng med emma igår och hon var helt med mig, känns skönt med lite stöd här i denna stund.

Eftersom skunk är det nya svart tänkte jag lägga in en goding:

Öppna din sms-inbox. Tryck nedåt 5 gånger.
Öppna sms:et och läs, detta är svaret på den
första frågan. Gör likadant med resterande frågor

Vad säger dina vänner om dig när du inte är i
närheten?
tack för lappen paula!syns imorgon, hoppar nog dbk dock...

Vilken raggningsreplik faller du för?
Mycket vackert... Är du sån att du nästan kommer när du tänker på att du står på samma plats som en äkta nazist stått strax innan...
eller är det bara alex och kenny som är sånna?

Vad var det första du sa imorse?
sitter och lyssnar på håkan på ett bygge i hamburgs hamn i en solstol och
dricker en riktigt ful redbull&vodka. guld alltså.

Vad är det sista du kommer säga innan du dör?
vet du vad simons och hans tjej heter i efternamn?

Vad säger personen som gillar dig mest just nu?
ses vid poseideon 14.15?

Så vad säger du under förspel?
du kan din geografi paula. hittade linköping på kartan, en tumme öster om vättern. tur att nån har koll :p

Och efteråt?
vad gör du älskling? ska vi va?

Några år senare får ni barn. Vad är deras första ord?
ömsom vatten, ömsom vin...

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha, jag hade roligare svar. Paula betyder det här att du kommit igång med Skunkdagboken igen? Jag ska genast gå in och kontrollera? Du vet att jag är HELT för Skunk, jag älskar skunk. jag lever på skunk. Jag längtar efter skunk. Nu. Hej då.

Leloir sa...

haha, skojig lek. heja nermedfacebookrörelsen, sprid budskapet om äganderätt och tillgång till nätverk!